საკვები, რომელიც დიაბეტის დროს ქვენს ორგანიზმს ძალიან დაეხმარება

დიაბეტის დროს ძალიან მნიშვნელოვანია სისხლში გლუკოზის (შაქრის) დაბალანსებული დონე. ზოგიერთი საკვები ხელს უწყობს შაქრის დონის რეგულირებას და მათი მიღება სასარგებლოა როგორც ზოგადი ჯანმრთელობისთვის, ისე დიაბეტის დროს; ხოლო ზოგიერთი საკვები პირიქით, მკვეთრად ცვლის გლუკოზის დონეს, რაც არასახარბიელოა დიაბეტიკებისთვის.

ამ სიაში პირველ ადგილს ბოსტნეული იკავებს: სოკო, პომიდორი, ხახვი, ბადრიჯანი და ყაბაყი.

მეორე ადგილზეა ფოთლოვანი მწვანე ბოსტნეული: ისპანახი, ხუჭუჭა კომბოსტო და ჭარხლის ფოთოლი. ეს მცენარეები მდიდარია მინერალებით, რომლებიც აბალანსებენ ჰორმონებს – იოდი, ინსულინი და სხვ.

კენკროვანი ხილი – ისინი მცირე რაოდენობით შეიცავს ნახშირწყლებს და მდიდარია უჯრედისით. მაღალი უჯრედისის შემცველობა კი სასარგებლოა მომნელებელი სისტემისთვის.

და ბოლოს, არ დაგავიწყდეთ ჯანსაღი ცხიმები – მზესუმზირის, გოგრის თესლის, სელის, ამარანტის, კანაფის, ზეითუნის და სხვა სასარგებლო მცენარეების ცივი დაწურვის წესით დამზადებული ზეთები ნებისმიერ საკვებს გემრიელს, და რაც მთავარია უფრო სასარგებლოს ხდის.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *